پرش لینک ها
بهترین اینترنت برای دوربین مداربسته-min

بهترین اینترنت برای دوربین مداربسته

این روزها برای امنیت بیشتر هر کسی برای خانه یا محل کار خود از دوربین های مداربسته استفاده می کند. ممکن است در تمام سطح شهر، روزانه هزاران دوربین مداربسته ببینید. عملکرد این دوربین ها خیلی ساده است و تنها با یک اینترنت پر سرعت، می تواند به شما امکان دهد تا در هر نقطه ای از دنیا که باشید محل زیر نظر دوربین ها را ببینید. هر چند که استفاده از دوربین ها یک کار ساده است اما برای آن که بتوان نتایج بهتر و مطلوب تری را از دوربین ها بدست آورد، باید به یک اینترنت پرقدرت متصل شد. اما بهترین اینترنت برای دوربین مداربسته کدام است؟ تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا دراینباره به شما اطلاعاتی بدهیم.

اتصالات دوربین های مداربسته چگونه است؟

یکی از روش های متداول امروزی برای امنیت بیشتر، استفاده از دوربین های مداربسته است. دوربین های مداربسته می توانند درحالت عادی تمام تصاویر را ضبط و ذخیره کنند‌. و حتی اگر بعد از مدت ها به سراغ آن ها بروید همچنان اطلاعات را ذخیره دارند.

اما اگر قرار بر این باشد که بخواهید تصاویر را بطور آنلاین روی دستگاهی دیگر مانند موبایل یا تلویزیون مشاهده کنید، نیاز است تا تصاویر را با کمک اینترنت انتقال دهید. در این شرایط باید DVR دوربین ها را به اینترنت متصل کنید تا آن ها وظیفه انتقال تصاویر را برعهده بگیرند.

به جز ضبط و ارسال تصاویر، برخی از دوربین ها این امکان را دارند که در صورت مشاهده حرکات غیرعادی، برای شما یک پیام با مظمون هشدار ارسال می کنند. این یک قابلیت است که در برخی از دوربین ها موجود می باشد.

اینترنت دوربین مداربسته چه ویژگی های باید داشته باشد؟

می توان از اینترنت های معمولی برای دوربین های مداربسته استفاده کرد اما اگر بخواهید از بهترین اینترنت برای دوربین مداربسته استفاده کنید، بهتر است تا چند ویژگی مهم را در نظر داشته باشید؛

  • برای این که تصاویر به راحتی و به سرعت روی دستگاه شما باز شود، باید از اینترنتی استفاده کنید که سرعت آپلود بالایی داشته باشد.
  • پایداری اینترنت باید حتماً در نظر گرفته شود تا سرعت لود شدن تصاویر بالا باشد. در برخی مواردی که اینترنت پایدار نباشد، تصاویر به وضوح دیده نمی شوند و سیستم مدام در حال قطع شدن خواهد بود.
  • اینترنت باید به نحوی باشد که شرکت ارائه دهنده آن بتواند به شما آی پی استاتیک بدهد تا از طریق این آی پی، اطلاعات دوربین به دستگاه شما فرستاده شوند. انتقال تصاویر از طریق آی پی‌ها، ایمن ترین روش و پر سرعت ترین روش است.
  • بهترین اینترنت برای دوربین مداربسته مدلی است که علاوه بر انتقال تصاویر با سرعت بالا، مقرون بصرفه و اقتصادی نیز باشد.

سرعت مورد نیاز اینترنت برای دوربین مداربسته کدام است؟

کمترین مقدار سرعت آپلود اینترنت برای دوربین های که کیفیت تصویر آن ها SD است باید ۱ مگابیت بر ثانیه باشد و برای دوربین های که تصاویر آن ها HD باشد، حداقل سرعت باید ۲ مگابیت بر ثانیه باشد.

برهمین اساس اگر در محل کار یا سکونتتام، ۱۰ دوربین نصب می کنید، برای تصاویر SD سرعت باید حداقل ۱۰ مگابیت بر ثانیه و برای دوربین های HD سرعت حداقل ۲۰ مگابیت بر ثانیه باشد.

اگر دوربین های مداربسته زیادی دارید و می خواهید تصاویری با وضوح زیاد و با سرعت بالا داشته باشید، سرعت اینترنت را در زمان خرید آن در نظر بگیرید.

به علاوه یک نکته دیگر زمان در نظر گرفتن اینترنت این است که برای دوربین های مداربسته فضای باز، اینترنتی با پهنای باند بیشتر تهیه کنید.

چرا که این دوربین ها فضای گسترده تری را در بر می گیرند و عوامل محیطی در آن ها مدام در حال حرکت هستند و بنابراین به اینترنت پر سرعت تری نیاز دارند. به علاوه در شب ها که نور در محیط کمتر است، دوربین ها اینترنت بیشتری نیاز دارند برای آپلود تصاویر.

اینترنت برای دوربین مداربسته-min
اینترنت برای دوربین مداربسته-min

بهترین اینترنت برای دوربین مداربسته کدام است؟

بهترین اینترنت برای دوربین مداربسته، قطعاً مدلی از شبکه های اینترنت است که تصاویر با وضوح بالا را لا سرعت بسیار بالا برای شما به نمایش دربیاورید. امروزه انواع مختلفی از شبکه های اینترنت هستند که مورد استفاده قرار می گیرند و در میان آن ها بهترین مدل قطعا شبکه های اینترنت بی سیم هستند.

اینترنت های بی سیم یا اینترنت های رادیویی، از طریق امواج رادیو و بدون آن که به سیم پیچی های طولانی و دردساز نیاز داشته باشند کار می کنند. بهترین آن ها می وواند سرعتی حدود ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه داشته باشد.

اگر به دنبال بهترین اینترنت برای دوربین مداربسته هستید، پیشنهاد ما به شما دو مدل اینترنت wilt و اینترنت ptMp می باشد. هر دوی این شبکه ها نیز تفاوت ها و مزیت های دارند که در زمان خرید براساس محل زندگی، سرعت مدنظر، بودجه و موقعیت مکانی که در آن قرار دارید به شما پیشنهاد داده می شود.

چه چیزهای روی مصرف اینترنت دوربین مداربسته موثر است؟

  • تعداد دوربین های شما می تواند باعث ایجاد ترافیک اینترنتی شود.
  • اگر بخواهید تصاویر با وضوح بالاتری مشاهده کنید، پهنای باند بیشتری هم نیاز است.
  • جریان ویدیو در انتقال تصاویر
  • نحوه کدک فشرده سازی تصاویر که در میزان مصرف اینترنت موثر هستند.

پیام بگذارید